Wednesday, November 30, 2005

DOAKAN YE SEMUA...

assalamualaikum to all dear bros and sis

mohon doa daripada antum semua untuk dipermudahkan urusan exam IELTS ana sabtu ni...terpaksa amik keputusan to sit for the exam dan belajar sendiri while working..

can u just imagine..ana keje everyday sampai 6pm..sampai umah selalunye 7.15pm..mmg penat, malam gagahkan diri belajar...ramai orang terkejut ana amik IELTS dan blaja sendiri..derang cakap..mmg susah gakla exam ni..tapi camne nak wat..i can't take leave just like that..kene jadi pekerja yang amanah gak..

plak tu semalam SAKIT GIGI BONGSU NAK TUMBUH..memanga sakit BANGAT!!! hanya ALLAH yang tahu...gagahkan diri..kuatkan hati dan tabahkan diri..aku amik exam ni sebab nak amik European Masters in International Humanitarian Aid..untuk sape? untuk UMMAH!!! especially in Malaysia..really need Muslim yang ada professional qualification dlm bidang camni...tentu sekali kalau niat ikhlas ALLAH akan datangkan bantuan dari arah yang tak disangka2 dengan syarat jgn putus asa usaha dan doa...dan tahajjud selalu..

semoga seluruh penduduk langit dan bumi yang taat kepada ALLAH mendoakan...demi Ummah yang kucintai...selamat berjuang diriku dengan tenang dan aman..

Allahuakbar walillahilhamd!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home