Friday, October 07, 2005

ANIME EXPLOSION!!!

minta maaf kalau bulan pose nih terkeluarkan gambar ni..mmg ada yg tak tutup aurat..cume gambar ni adalah bukti betapa dasyatnya industri anime kat Jepun..smpi terbit buku ni....kite mungkin tak payah start from zero dan keluarkan lagi satu penemuan baru untuk menandingi industri anime jepun nih..tak salah kite belajar dari kemajuan yg dah tersedia ada...tapi lepas tu jgn hanya stay as a consumer..jadilah producer! yang sentiasa ingat akan Tuhannya..yang faham hidup ini bukan khayalan semata...yang faham dan menghayati bahawa ada kampung abadi di sana menanti kita...

kepada para manusia yang diamanahkan career utama sebagai khalifah dan hamba Allah, khususnya kepada yang dikurniakan bakat menyentuh hati manusia through anime....APA BOLEH KITA BUAT UNTUK BERKONGSI INDAHNYA NI'MAT IMAN DENGAN SEBANYAK MUNGKIN MANUSIA?

1 Comments:

At 9:58 PM, Blogger Emma said...

Assalamualaikum..

Saya adalah peminat setia salah sebuah komik terbitan Jepun. Memang tidak dapat dinafikan kebanyakkan komik terbitan Jepun, seperti Manga berunsur lucah..


~cume gambar ni adalah bukti
betapa dasyatnya industri anime kat Jepun..smpi terbit buku ni....~

Saya tekankan, bukan semua komik Jepun macam gitu.. Pandai-pandailah pilihkan? Kalau dah depan, gambar perempuan pakai baju seksi, masih tidak tahu menilai.. Nak cakap apa lagi?

Saya faham niat baik awak cuma bagi pendapat saya, tidak adil kalau kita hanya katakan yang Industri Jepun nih dahsyat, mereka itu bukan orang Islam, apalah mereka tahu tentang aurat nih.

Lainlah kalau orang melayu kita sendiri berposing tak senonoh dalam majalah Sensasi lelaki terbitan negeri seberang. Itu memanglah teruk.

Tetapi baguslah jikalau ummat Islam kita dapat mengambil yang baik dan buang yang buruk..

Saya setuju tentang apa yang anda perkatakan tentang kampung yang menanti kita disana. Semoga kita
semua meraih Hidayah... Amin..

Sekian sahaja.
Maaf jika ada terkasar bahasa..

Selamat berpuasa..Wassalam.

 

Post a Comment

<< Home