Tuesday, September 20, 2005

CarToOn


CarToON!!!! gerek habis!!! tak tau kenape...aku bukan jenis org gile sangat ngan kartun....tapi lebih kurangla..tak sangat-sangat..its just dat i have this belief dat..kartun, atau images ni mmg ada kuasa luar biasa untuk tarik org kembali ke pangkal jalan....kembali kepada fitrah...assignment aku ade dalam 3-4 assignment penah buat pasal ni...mmg minat betul buat assign2 tu..alhamdulillah sume dapat A
memikirkan ttg masa depan...bende nila paling aku minat..tapi mmg tade ilmu langsung...boleh dikatakan zero la...kalau boleh mmg nak belajar dan terjun tros dlm bidang ni...tapi tekanan hidup akan membuatkan aku pikir balik...kos sara hidup sekarang tak semudah dulu...lagi2 kalau jadi anak kedua..plak tu dah grad...Ya Allah..aku tak pernah mengeluh...mesti Allah nak aku berfikir creative habis utk manfaatkan 'tekanan' yg aku hadapi nih...
plak tu..aku mmg minat giler kat cartoon....muahahaha...senanye aku tak reti langsung lukis orang!!!! bende lain okla...selain binatang ngan orang...babtu aku suke lukis pemandangan..dulu penah blaja lukis kat masean art n dance, smpi primary 6, tapi sebab kene masuk asrama, dah tak pegi2 smpi sekarang, sedeh gak...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home